Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Судова влада України
Які документи належать до документів з особового складу?
Особовий листок з обліку кадрів, особова справа, резюме, заява, автобіографія, характеристика, контракт, скарги, пропозиції, накази з особового складу, особова картка працівника, трудова книжка та ін.
Під діловодством треба розуміти діяльність, яка охоплює питання документування й організації роботи з документами в процесі здійснення управлінських дій.
Документи мають правове значення, оскільки є засобом засвідчення та доведення певних фактів. Вони також використовуються як джерела та носії інформації.
Документи з особового складу (персоналу) створюються з приводу прийняття працівників на роботу, переведення на іншу роботу, надання відпусток, заохочення, накладання дисциплінарних стягнень, звільнення тощо.
До документів з особового складу (персоналу) належать, зокрема:
— особовий листок з обліку кадрів;
— особова справа;
— резюме;
— заява;
— автобіографія;
— характеристика;
— контракт;
— скарги;
— пропозиції;
— накази з особового складу (персоналу);
— особова картка працівника (типова форми № П-2, затверджена наказом Державного комітету статистики України та Міністерства оборони України від 25 грудня 2009 року № 495/656);
— трудова книжка.